עבודות חציבה והריסה

מה חשוב לדעת על עבודות חציבה והריסה

עבודות חציבה והריסה – יש לא מעט מקרים שבהם עבודות חציבה והריסה דרושות לנו. אם נבדוק את הדברים לעומק, אנחנו נראה שכמעט כל המבנים שסביבנו עשויים מחומר עמיד וקשה במיוחד: בטון. הבטון הוא בעל תכונות נפלאות שלמעשה הופכות אותו למתאים כל כך לצורכי בניה.

למשל, הוא חזק מאוד ועמיד גם בפני לחות וגם בפני מים. משמעות הדברים היא שהוא יחזיק מעמד לאורך שנים גם במקומות שבהם הרטיבות גבוהה. מעבר לכך, בניגוד לחומרים אחרים כמו למשל פלדה, אפשר ליצור איתו כל צורה שרוצים. מצד שני, כל החוזק הזה גם מהווה בעיה: קשה לשבור אותו.

לכן יש הרבה מאוד מקרים שבהם צריך להזמין עבודות חציבה רציניות וגם עבודות הריסה. לא מדובר על משהו שאפשר לעשות ככה סתם וללא ציוד מתאים. ההפך הוא הנכון, שכן לצורך עבודות חציבה צריך ציוד ייעודי. ברוב המקרים כאשר מדברים על עבודות של חציבה או הריסה שכוללות בטון, הפעולה תהיה ניסור או קידוח.

אלה הן הדרכים היחידות שבעזרתן נוכל לסלק את הבטון הלא רצוי, לשבור אותו או להרוס אותו כדי לבנות מחדש. עבודות כאלה דורשת לא מעט התארגנות לוגיסטית, וכמובן שככל שהעבודה מקיפה יותר, ההתארגנות צריכה להיות בהתאם. לכן, במידה וגם אתם רוצים להזמין עבודות של חציבה והריסה, כדאי שתתכננו היטב את הדברים מראש.

איזה עבודות חציבה והריסה ניתן להזמין?

בימינו, כאשר מדברים על עבודות חציבה, מדברים למעשה על עולם ומלואו. יש מגוון רחב של עבודות כאלה שניתן להזמין ושאנשים יכולים להזדקק להן. למשל, אם אתם רוצים להרוס מבנה ישן מהיסוד, אתם צריכים להזמין עבודות הריסה.

דוגמא נוספת היא כאשר אתם רוצים להרוס רק חלק מסוים מהבית הפרטי שלכם או מהדירה. לא אחת קורה שעבודות כאלה מוזמנות לצורך הריסה כדי שאחר כך ניתן יהיה לבנות באותו מקום מבנה חדש. יש מקרים שבהם עבודות של חציבה והריסה יכולות להידרש לנו לצורך הריסת גג של מבנה.

לעומת זאת, במקרים אחרים חציבה יכולה להיות לצורך פתיחת עליית גג, פתיחת חלון או יצירת דלת חדשה. עבודה נוספת שנפוצה מאוד בתחום הבטון היא עבודה של שבירת קירות ועמודים בתוך חלל מבנה. המטרה במקרה כזה היא כמובן לבצע עבודות שיפוצים שונות ולעצב את החלל הפנימי בדרך אחרת.

עבודות חציבה יכולות להתבצע, כאמור, רק אחרי שיש תוכנית עבודה ברורה. בנוסף, חשוב מאוד להבין שיש צורך באישורים רלוונטיים כדי שהעבודה חלילה לא תסכן את המבנה בשום דרך. זו הסיבה שבגללה גם כדאי לבדוק היטב איזה אנשי מקצוע אתם מזמינים לצורך ביצוע עבודות מאסיביות ורציניות שכאלה. יש הבדל בין קידוח בטון נקודתי ובין עבודה של חציבה והריסה. ככל שהעבודה מורכבת יותר, כך גם אנשי המקצוע שלכם צריכים להיות מומחים יותר.

עבודות של חציבה והריסה עושים רק בעזרת ציוד מתאים

כפי שציינו לעיל, אחת מהבעיות עם בטון זה שצריך לנסר או לקדוח בו. אי אפשר להרוס אותו בשום דרך אחרת. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם: איך בעצם מבצעים עבודות הריסה של בטון ומה צריך בשביל זה? מעבר לכך שצריך לתכנן את העבודה ולדאוג לאישורים הנדרשים, צריך גם ציוד מתאים.

נסור בטון, או קידוח של בטון, אי אפשר לעשות בלי ציוד ייעודי. בנוסף, כדאי לדעת שבתחום הזה, כפי שקורה בהרבה תחומי בנייה ושיפוצים אחרים, יש תנועה מתמדת. כלומר, הציוד ששימש אנשי מקצוע בתחום הזה לפני עשרים שנה זה לא הציוד שיש היום.

לכן, כאשר אתם מנסים לבחור אנשי מקצוע לעבודות חציבה, רצוי לבדוק איזה ציוד יש להם. אין ספק שאם תזמינו עבודות הריסה שעושים בעזרת ציוד חדשני ואיכותי ביותר, התוצאה לא תאכזב אתכם. ראשית, עם ציוד חדשני אנשי המקצוע יבצעו את העבודה בצורה הרבה יותר מהירה.

שנית, בעזרת הציוד המתאים הם גם יוכלו לבצע את העבודה באופן הרבה יותר מדויק. לכן שווה לבדוק זאת, כי אם אתם כבר מבצעים עבודות כמו חציבה והריסה, למה להתפשר על תוצאה שהיא פחות ממושלמת?

המומחים של דן פרו עומדים לשירותיכם תמיד

עשיתם כבר תוכנית ברורה לשיפוץ שלכם? אתם זקוקים לשירותי עבודות חציבה? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים לעשות הכול כדי לבחור אנשי מקצוע שתוכלו לסמוך עליהם. לא כל מי שעוסק בתחום הזה יוכל לבצע אצלכם עבודה מספיק מקצועית, ולא מדובר על סוג עבודות שכדאי להקל בהן ראש.

לכן רצוי שתפנו אל המומחים של חברת דן פרו עוד היום. הם זמינים עבורכם בכל עת במספר: 054-4858070, אז למה אתם מחכים? תוכלו לקבל כאן מענה מקיף לכל עבודות ההריסה, החציבה, הניסור והקידוח שדרושות לכם. החברה מביאה איתה שלל לקוחות מרוצים ויותר מעשר שנות ניסיון בתחום, כך שברור מדוע גם אתם לא תצטערו על בחירתכם במומחים של דן פרו. 

עבודות חציבה והריסה

לפרטים נוספים חייגו

להצעת מחיר

או השיארו פרטים ונחזור אליכם בהקדם